Service training

Service Teams zijn de ambassadeurs van jouw organisatie 

Trainingen

Service: de sleutel naar continuïteit van jouw omzet

Niet alleen het werven van nieuwe klanten, maar ook het behoud van bestaande klanten, bepalen het succes van organisaties. De dienstverlening van de service afdeling is vaak de reden voor klanten om bij een organisatie te blijven kopen, of om deze juist vaarwel te zeggen. Medewerkers van jouw service-afdeling komen regelmatig in contact met jouw klanten. In veel gevallen zelfs vaker dan de accountmanager/sales afdeling.

The GROW Factor biedt trainingen aan die gericht zijn om de medewerkers van de servicedienst (zowel binnen- als buitendienst) klantgericht te leren denken en handelen. We leren hen zich bewust te worden van de behoeften van de klant (Mindset) om vervolgens een klantgerichte houding te ontwikkelen (Attitude). Jouw klanten zullen deze klantgerichte attitude ervaren als een extra dienst. Juist het verlenen van deze dienst kan voor jouw klant reden zijn om met jouw bedrijf zaken te gaan doen, klant te blijven en jouw organisatie aan te bevelen bij anderen.  De service medewerkers zijn op deze manier de ambassadeurs van jouw bedrijf!

MEER WETEN & AFSPRAAK MAKEN?

+31 (0)161 77 88 00 | office@thegrowfactor.nl