Trainingen

Service: de sleutel naar continuteit van uw omzet

Niet alleen het werven van nieuwe klanten, maar ook het behoud van bestaande klanten, bepalen het succes van organisaties. De dienstverlening van de service afdeling is vaak de reden voor klanten om bij een organisatie te blijven kopen, of om deze juist vaarwel te zeggen. Medewerkers van uw service-afdeling komen regelmatig in contact met uw klanten. In veel gevallen zelfs vaker dan de accountmanager/sales afdeling.

The GROW Factor biedt trainingen aan die gericht zijn om de medewerkers van de servicedienst (zowel binnen- als buitendienst) klantgericht te leren denken en handelen. We leren hen zich bewust te worden van de behoeften van de klant (Mindset) om vervolgens een klantgerichte houding te ontwikkelen (Attitude). Uw klanten zullen deze klantgerichte attitude ervaren als een extra dienst. Juist het verlenen van deze dienst kan voor uw klant reden zijn om met u zaken te gaan doen, klant te blijven en u aan te bevelen bij anderen.  De service medewerkers zijn op deze manier de ambassadeurs van uw bedrijf!

 

Personal Coaching

helpt medewerkers op weg!

Functional Coaching

met de juiste aanpak bereik je meer!

Coaching on the job

we gaan mee in de praktijk!

 

 

Contact

Kloosterstraat 46A
4854 CN Bavel
The Netherlands

t +31 (0)161 77 88 00
office@thegrowfactor.nl